Sesión informativa del 22nd CVA Summer School

Lugar: Salón de Grado de la ETSi
Fecha: Jueves 9 de marzo
Hora: A las 14:00 horas.

El próximo jueves 9 de marzo a las 14:00 horas tendrá lugar la Sesión informativa del CVA Summer School 2023 de la mano del Profesor Carlos Gómez Camacho. El campamento de verano aeroespacial estará organizado por ITII Normandie, ArianeGroup and Vernon y tendrá una duración de 3 semanas en el que se tratarán diferentes aspectos del espacio, en particular el transporte espacial, incluye conferencias y visitas a empresas de la industria así como eventos culturales y de ocio. Fecha límite de inscripción hasta el 31 de marzo de 2023.

CVA Summer School 2023: Requirements for application

Please send a cover letter, your CV and a recommendation letter from your University Professor, all in English, to cva@ariane-cities.com.
You need to have completed a minimum of three years of undergraduate studies in engineering and be a student at a University in a CVA member city. Young graduates working for CVA member industries are also encouraged to apply.

A good level in spoken and written English is required. To apply, you must be a citizen of the European Union

Registration Fee: 400€ for CVA member University students, 500€ for CVA member industry employees. Fee includes tuition and visits, accommodation and some meals.